Oferujemy usługę zgłoszenia zbycia lub nabycia pojazdu w Urzędzie Komunikacji.
Zbycie lub nabycie trzeba zgłosić w Wydziale Komunikacji w ciągu 30 dni od podpisania dokumentu własności.
Uwaga: Zbycie lub nabycie zgłaszają obie strony – zarówno dotychczasowy, jak i nowy właściciel pojazdu. Osoba, która tego nie zrobi narażona jest na karę w wysokości od 200 do 1000 złotych.
Wymagane dokumenty:
- Dokument potwierdzający fakt przeniesienia prawa własności pojazdu (np. umowa kupna, umowa darowizny, faktura).
- Dowód rejestracyjny (w przypadku zgłoszenia nabycia pojazdu)
- Wymagane są wszystkie umowy pośrednie od osoby widniejącej w dowodzi rejestracyjnym
Zbycie lub nabycie pojazdu zgłaszamy drogą elektroniczną. Skany dokumentów proszę przesłać na adres: biuro42.lodz@wp.pl